22 березня 2017 р. у с. Лапаївка, Львівської області відбувся семінар-тренінг «Психологічні та духовні ресурси особистості для побудови міжособистісної та соціальної позитивної взаємодії», на базі Лапаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.
Ініціатором проведення семінару-тренінгу виступив о. Михайло Гарват, місцевий парох. Організаторами заходу для освітян стали Комісія у справах освіти та виховання УГКЦ, Реферантура у справах освіти та виховання Львівської архієпархії УГКЦ та Навчальний центр «Дерево життя» (м. Київ). Семінар зібрав близько 40 осіб – заступника директора, практичного психолога, вчителів, а також методиста з Пустомитівського РМК.
Програма складалася з двох частин: пленарного засідання та тренінгів. Під час пленарного засідання прозвучали виступи, які торкнулися питань виховання гармонійної особистості через організацію дозвілля (о.Петро Майба, СДБ, заступник Голови Комісії освіти та виховання УГКЦ), взаємодії сім’ї, Церкви та школи у вихованні (с. Георгія Припутницька, Голова Комісії освіти та виховання ЛА УГКЦ), позитивного підходу до вирішення напруги у педагогічному колективі (Дзвенислава Романець, координатор напряму дошкілля Комісії освіти та виховання УГКЦ), а також презентація практикуму “Вчимося позитивної взаємодії” (Ірина Матійків, кандидат психологічних наук, психолог).
Друга частина семінару складалася з психолого-педагогічних тренінгів, присвячених позитивній взаємодії. Вони були розподілені на три групи. Тему духовного ресурсу у складних ситуаціях для побудови позитивної взаємодії втілював о.Михайло Гарват, богослов, духівник. Питання взаємодії між людьми на основі головної Заповіді любові (біблійні, богословські та освітні аспекти) учасники розглядали зі с.Георгію Припутницькою, педагогом, богословом, духівником. І третя група практикувалася у питанні виховання в атмосфері позитивної взаємодії під супроводом Ірини Матійків, кандидата психологічних наук, психолога. Під час тренінгів учасники активно обмінювалися думками, дискутували, обговорювали актуальні питання виховання на християнських засадах та ділилися особистим досвідом.
На завершення було проведено анонімне анкетування, в якому кожен з учасників мав змогу висловити свої враження від проведеного заходу, побажання чи пропозиції.